onsdag 26 mars 2014

Back to blogging again ;)

Detta blir första inlägget på riktigt riktigt länge!


Min andra blogg "The Champ" kommer fortsätta ligga nere för vila!... Men ska nu framöver försöka hålla lite liv i denna blogg som precis som tidigare kommer handla om KONST!...


Konst kan vara väldigt mycket olika saker om man tänker efter lite!... Men här kommer jag primärt skriva om mitt eget skapande och kanske lite också om några favoriter bland andra konstnärer...


Denna målning är i format 80 x 80 cm och har inte visats på någon av mina utställningar IRL ännu... Ta dig en minut och titta innerligt på bilden så har du chansen att uppleva och se "det" i målningen som jag tänkte när jag målade den!.


En del inlägg kommer innehålla väldigt mycket bilder... Medans andra kanske blir i princip bildlösa...


Vad jag försöker säga är att jag ska försöka hålla bloggen innehållsrik och spännande!... Och det vare sig man gillar konst sedan tidigare eller om jag kanske till och med lyckas väcka ditt intresse för denna spännande värld i färg och form!


Välkomna! ;)

SÄKER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar