torsdag 27 mars 2014

VIP // PRESS ÖPPNING

Ja då var det dags då! Nästa utställning på G!...


Idag kl.12.00 smygöppnar STOCKHOLMS KONSTSALONG sina dörrar och släpper in konsföreningar och media för att uppleva//betrakta den stora och spännande mängd med konst som vi 100 konstnärer har skapat i våra ateljéer runt om i Sverige//Norden och nu visar upp...



Denna målning (70x90) är av mig ett sätt att visa Innerlighet och varm gemenskap i form av ett par. Och När du ser den så vet du att du har hittat "mig" !...


Tänker man rent egoistiskt så föredrar jag så klart att köra SOLOUTSTÄLLNING där alla som kommer gör det just för att se min konst och bara min konst!... Den senaste för några veckor sen t.ex. då det var ca 250 besökare under lördag + söndag... Men tycker verkligen också att detta evenemang ska bli kul att vara med på!... Och tillsammans hjälps vi 100 konstnärer åt att dra besökare till varandra!... Och inte minst är det jätte roligt att träffa alla "kollegor" IRL...





Idag som sagt VIP Öppning 12-18 och samma imorgon... Och på Lördag 12-18 är den STORA Vernissagedagen för ALLA!... Det kostar då 50 :- i entré vilket jag hoppas alla är ok med!... Utställningen pågår sedan alla dagar 12-18 till och med den 6 April.


Hoppas vi ses!... ;)

Välkomna!

SÄKER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar