söndag 30 juni 2013

No.62

Efter en helg med en relativt lyckad vernissage och heldygn med konstnärs kollegor så brann jag av lust och energi för att skapa när jag kom hem igen i kväll! Färdigställde flera målningar och tänkte här visa en av dom i före, kontra efter kvällens omarbetning!








Bilden här ovanför visar målningen som den såg ut efter 1:a färdigställandet. Var då från början riktigt nöjd med den men har vartefter veckorna gått sedan jag skapade den sakta med säkert kommit till insikten att det fattades något!








Och visst har jag rätt som tycker den blev bra mycket bättre och mer tilltalande i sin nya version! ELLER är det bara min självkritik som spelat mig ett spratt!?!?! Vad tycker du?



\\//\\SÄKER//\\//


2 kommentarer:

  1. Hej hej,
    Båda är ju snygga och den andra versionen har ju ditt signum på sig, men personligen så tycker jag att den första versionen var bättre. :) Kul förresten att du fick en tavla såld i helgen!
    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  2. Hej Cathrine :)
    Och tack för input. Kan hålla med dig baserat på bilderna men IRL är det tvärtom ;)
    MEN det är så klart bara min åsikt! Och betraktarens är det som egentligen är viktigast!
    Stor Kram

    SvaraRadera