fredag 11 april 2014

CLOSE-UP

Målandet fortsätter och jag har en oerhört stor inspiration i kroppen!... Kan ha att göra med att det är vår!... ;) Eller jag vet inte!...


Här är en av mina CLOSE-UP och bilden är tagen när den är precis färdigmålad.


Jag brukar nästan få hämma mig själv lite från skapandet och är ändå mera så nu... Han ingen tendens till att börja tröttna direkt... Och har definitivt ingen "målarkramp//idetorka" ;) Men kan ju heller inte mata ut ALLA projekt som jag jobbar med!... Spar därför undan en del målningar som helt enkelt inte publiceras på nätet annat än möjligtvis i dessa närbilder CLOSE-UP... ;) Men här kommer ändå en helbild på ett av mina senaste alster!


Och här på helbild i sitt fulla format 70 x 90 cm och intagen i ljuset efter att den torkat.


Kom förbi och ta en titt så finns dom så klart även IRL... ;) Bara att du hör av dig om du är intresserad!



Och lite från sidan.

Nu dags för en dusch och sen läge att börja förbereda fredagsmiddagen!... ;)

SÄKER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar