onsdag 23 april 2014

Toscana Nordic 2014

Spänningen inför utställningen i Fauglia stiger mer och mer vartefter dagarna innan avresan blir färre och färre!


Är väl heller kanske egentligen inte så konstigt! Har ställt ut på några utställningar utomlands tidigare med då inte varit på plats själv IRL. Men denna gång kommer jag såklart vara där!






Ska ju dessutom under utställningen på lördagen den 10/5 genomföra "Live Performance" // måla live inför publik och idag ringde min agent och berättade att det nu är klart och godkänt med Fauglia Stad att jag dessutom ska göra en s.k. "Murales"... Som helt enkelt är en permanent och kvarstående målning på en av stadens husfasader! Riktigt kul! :)








Har nu precis suttit och scanat av nätet efter lite inspirationsbilder från Fauglia. Tänker mig ett motiv från staden där jag sen även blandar in mina former. Tror och hoppas hoppas hoppas att jag ska få till det!







Går du och funderar på att åka till Italien i vår så passa på att komma ner nu i början på maj! ;)
Via länken här får du lite mer info om utställningen.
 http://www.interartex.org/toscana-nordic-festival-2014.html


SÄKER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar