måndag 28 april 2014

MURALES // 7 x 3 meter

Skapandet fortskrider!... Och målningarna växer sakta fram!...


Dessutom så utvecklas mitt konstnärskap successivt och stadigt framåt dag efter dag och dygn efter dygn dygnet runt!... Vad jag menar med det är helt enkelt att min agent Riccardo Baldelli gör ett väldigt bra jobb!... Får nästan känslan ibland att han verkligen jobbar dygnet runt... Och så är det nog delvis också eftersom han marknadsför mig och min konst oerhört intensivt runt "hela klotet"... Och tiden skiftar ju "liksom" lite vartefter man följer klotets kurvor!... ;)


På väggmålningen kommer jag bland annat måla lite stadsmotiv men såklart inga maffiga skyskrapor som på denna målning... Utan istället mysiga Italienska småstadsmotiv... 


Ett flertal riktigt stora SOLO utställningar är redan på G inför 2015 och även inför 2016!... Förhandlingar pågår!... Men nu tänkte jag backa lite till den nu närmast kommande utställningen i Toscana... Min agent ringde idag och meddelade att det nu är 100 % klart att jag ska måla en stor väggmålning "MURALES" under utställningen!... Och den yta som jag får till förfogande är en mur mitt i staden som är 3 meter hög och 7 meter lång!... Säger bara en sak!... Gisses!... Där kommer det att gå åt färg!... ;)






SÄKER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar