måndag 14 april 2014

DUBAI 2014

Att jag ställer ut min konst i Dubai i Oktober är kanske ingen nyhet. Har skrivit det på FB tidigare vet jag!



GALLERY 76 heter alltså galleriet i Dubai. Ska bli spännande!


Men det är ändå lite kul att nämna här. Jag har ännu inte full koll på hur många målningar jag kommer kunna ha med. Men borde i alla fall bli 3-6 stycken. Sen kommer jag även att utöka med fler alster på plats i Dubai. Jag är tillfrågad och har även accepterat att köra "Live Performance" Vilket betyder att jag målar//skapar LIVE inför publik. Men vid det laget borde jag ha rutin på det! ;) Ska ju göra det även nu i Toscana och i NY i Juli. Riktigt kul! Men pirrigt!



Det är ju som sagt lite känsligt vad man visar för något offentligt som t.ex. konst på ett galleri i just Dubai. Tror nästan även denna målning kan ha för stark "emotion" för att få visas där. Målningen på denna bild hänger i dag i ett hem i Bollnäs.


Vad jag ska välja för målningar till Dubai vet jag inte riktigt ännu. Men vet en sak väldigt säkert och det är att mina kurviga damer inte kommer släppas över gränsen! Men har som tur är även lite andra motiv i min repertoar så det ska nog lösa sig! ;)



Men en målning i stil med denna borde de inte kunna neka i alla fall! ;)


Fick i dag förresten reda på av min agent att en av mina 4 målningar på lördagens 30 x 30 vernissage (se gröna länken) blev såld! Jätte roligt! Dessutom extra kul då det var en för galleriet helt ny kund som hade hört om mig och därför ville köpa en målning!... Skoj! Kul att marknadsföringen fungerar!... ;)


SÄKER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar