tisdag 7 maj 2013

No.43

Konsten att sälja konst!... Och konsten att måla det som ens medmänniskor vill ha på väggen i sina hem! Det är inte enkelt!








Jag har nog haft lite tur vad det gäller att nå ut med min konst! I kväll var Jonas från Hammarby Konsthandel här och hämtade upp ytterligare 22 målningar som dom ska sälja framöver. Han skulle ha några stycken nya, men det slutade med 22 stycken vilket är himla kul!








Så om du bor i Sthlms området och känner för att ha en SÄKER på väggen så har dom några att välja på. Kommer även under hösten att köra en soloutställning tillsammans med dom i galleriet på Ringvägen 59.




Denna målning i format 80 x 100 cm valdes ut av Jonas för att stå
på staffli i fönstret ut mot Ringvägen.


Jobbar ju även så klart vidare med Riccardo & Elisa på Gallery Quirinus som nu den 18/5 och under 2 veckor ställer ut mina tavlor i Italien, och jag är även med på en special utställning hos dom den 8/6 och veckan efter på galleriet i Köping.








Jag har av många bekanta fått höra frasen "man borde kanske passa på och köpa en SÄKER snart"... (förutom dom som nu redan köpt)








OM du seriöst funderar på att hänga en av mina målningar på väggen, så börjar det snart bli läge att införskaffa den, om man nu alltså vill kunna köpa den förmånligt direkt av mig förstås.








Samtidigt så går ju skaparlusten i gång i ändå högre tempo än tidigare när man som i kväll på en enda gång blev av med 22 stycken, så har man rätt kontakter finns chansen att kunna köpa direkt ett litet tag till ;)



\\//\\SÄKER//\\//



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar