torsdag 23 maj 2013

No.53

Fick i går positivt besked gällande utställningen i Toscana // Italien som jag har 3 målningar med på. Riccardo ringde och berättade att han sålt en av mina målningar till en gallerist i Toscana som alltså köpte och betalade den för att ställa ut den i sitt galleri! Med andra ord finns nu alltså en "SÄKER" till beskådan hos en gallerist även i Italien! Det känns faktiskt lite stort! Och därmed har alltså chanserna till en soloutställning i Italien ökat markant! Känns extra bra eftersom Riccardo trodde på det redan innan denna för mig första Italien utställning! Han verkar verkligen kunna sin sak!




Målningen i format 70 x 100cm blev till i glädjerus igår efter att Riccardo
ringt och berättat ang utställningen i Toscana!




Sen idag hade jag även kontakt med Daniel // Hammarby Konsthandel. Han rapporterade att dom sålt ytterligare 2 av mina målningar. Och denna gång 2 av de 22 de hämtade för några veckor sedan! Mycket positivt! Det går bra nu!... ;)



\\//\\SÄKER//\\//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar