torsdag 30 maj 2013

No.55

Det går bättre och bättre dag för dag! Ja det går bättre och bättre dag för dag! Precis så går en gammal gammal låt i refrängen som dom flesta födda senast 60-tal i alla fall känner igen, eller åtminstone har hört någon gång! Och precis så är det med min målning, bättre och bättre går det. Och det känns riktigt riktigt kul!




Denna målning hämtades av sina nya ägare i går kväll. Hoppas dom
kommer vara nöjda med sitt val.



Under det senaste året har intresset för min konst ökat successivt hela tiden Och speciellt under senaste halvåret, och ändå mer under senaste månaderna! Så nu börjar det gå bra på riktigt! En målning såldes i Italien till en gallerist där den nu kommer fortsätta visas som jag nämnt tidigare. Och Hammarby Konsthandel har sålt fler och fler av min målningar, och så säljer dessutom fler och fler direkt själv också. Och allt sammanlagt så börjar det faktiskt ta fart ordentligt!





Denna målning står nu på tork efter att ha skapats i går kväll



Är en väldigt varm och skön känsla att människor vill pryda sin favorit vägg och rum i sin egen "borg" med det som "lilla jag" skapat på mitt alldeles egna sätt!



\\//\\SÄKER//\\//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar