måndag 27 maj 2013

No.54

Skapandet fortsätter. Och som vanligt varierar jag mellan mer eller mindre abstrakta motiv. Har precis dessutom haft privat visning av mina tavlor här hemma. Är himla praktiskt och kul att kunna arrangera visning även hemma, och inte bara hos gallerister/gallerier. Blir dessutom väldigt behagligt både för mig och kunden att kunna visa och titta igenom alstren utan stress.








Så om du är intresserad av mina alster är det bara att du hör av dig, så är du välkommen på visning under avstressade former!








Bilderna visar den målning i format 100 x 70 cm som jag färdigställde igår kväll. Kl 23.30 la jag sista penseldraget på tavlan och kände mig färdig!








Det är kul att steg för steg på detta sätt kunna visa hur en målning blivit till!







\\//\\SÄKER//\\//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar