måndag 13 maj 2013

No.47

Former... Former... Former... Ja mycket former blir det! Och det trivs jag med! Är underbart att låta hjärnan styra handen som håller penseln till mjuka böljande former! Tycker även det är himla kul att få in lite attityd i målningen när jag målar mina singel damer!








Alla som känner sig lite stressade borde prova måla lite former! Avstressande och utvecklande, och man behöver egentligen ingen utrustning alls, en pensel, och en våt färg + ett papper, planka, eller vad som helst till att börja med. Prova vet jag!








Att måla innerliga par är nog en av mina favoriter, gillar känslan tavlan ger när man ser den! Samspel och symbios tillsammans med värme och sensualism! Hoppas du känner samma sak!




\\//\\SÄKER//\\//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar