onsdag 3 april 2013

No.26

I morgon är det inte bara "TEMA" Skapa tavlor, utan "även" sälja tavlor! Och det tycker jag är kul som den säljare jag normalt är utanför ateljén!





En tyvärr lite suddig bild från vernissagen i Köping. Men denna målning är en av de som Riccardo troligen kommer välja att ha med på Italien utställningen.



Kommer imorgon träffa Riccardo Baldelli / Maecenas Italy Art igen för att han ska välja 3 st tavlor från mig som ska ställas ut i Italien nu i vår på en konstmässa i Fauglia som ligger strax utanför Pica. Riccardo är ansvarig för mässan, och för mig är det extra kul att även få ställa ut internationellt.




De 2 målningarna till vänster på bilden såldes redan på vernissagen,
och den till höger såldes nu i kväll.



Riccardo har egentligen redan valt ut 2 av de 3 som ska med till Italien och som han själv säger i princip också redan sålt de 2. Jätte kul. Tänk att inte bara få ställa ut i Italien! Utan även få sälja där! Kul feeling att min konst skapad i min egen ateljé här i Bålsta snart kommer hänga i "någons" hem nere i Italien!



\\//\\SÄKER//\\//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar