söndag 21 april 2013

No.38

Nu idag har jag äntligen kunnat flytta in i min nya ateljé och börja skapa igen!








Känns helt underbart med lite mer plats, och att det sen är rent och fräscht och att alla verktyg har sin specifika plats så det blir ordning och reda på grejerna gör ju inte saken sämre!








Min skaparlust exploderade i intensitet och jag färdigställde flera målningar och fullständigt njöt i 180 under tiden!








Motiven var allt ifrån mina kurviga kvinnor till mer rent abstrakta.








Längtar redan nu efter att i morgon kväll kunna få förmånen att fortsätta skapa mina alldeles egna former, och dessutom ha gott om plats för att kunna ta ut svängarna extra mycket! Så nu steppar jag upp och siktar vidare upp mot stjärnorna!







\\//\\SÄKER//\\//


 

2 kommentarer:

  1. Ser ju jättebra ut! Va kul att du har fått ordning så bra! Och jag ser dina fiffiga hyllor där som man kan vrida. Du har alltid bra idéer och lösningar på allt du bygger.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket Charlotte :)

    Ja det blev himla bra, kul också att du såg min lösning med vridhyllorna, ;)
    Funkar kanon!

    KRAM

    SvaraRadera