torsdag 4 april 2013

No.27

Idag var det en händelserik dag i konstens TEMA. Träffade som jag skrev om i går Riccardo för att visa konst som ska ner till Italien på utställning, och det gick precis som planerat. återkommer mer i senare inlägg om det.




Denna tavla i strl 70 x 90 cm/pannå/duk var en av de
tavlor Riccardo valde till Italien



Sen hade jag i kväll även möte hos Bålsta Doktorn (privat vårdcentral) Med ägare och personal om att hänga konst i deras lokaler. Och även det gick som planerat Så från måndag kväll hänger jag 3 st målningar där som dom tillsammans allihopa gillade. 2 st med passionerade former, och 1 lite mera abstrakt. Riktig kul och spännande exponering av min konst för alla som väntar på sina läkarbesök och även alla andra som rör sig i deras lokaler.




Detta par även det i strl 70 x 90 cm/pannå/duk är en av de tavlor 
som från måndag kväll kommer hänga hos Bålsta Doktorn



Tillbaka lite till mötet med Riccardo idag. Det var väldigt givande och positivt, och han inger ett stort förtroende. Och om det går i närheten så bra med min konst och vårt samarbete som han tror, så kommer jag inom en relativt nära förestående framtid vara "etablerad konstnär" även långt utanför Sveriges gränser. Om det blir så kan bara framtiden utvisa. Och under tiden kör jag på med mitt skapande av lust och njutning i min lilla ateljé, för mitt fotfästet och min personlighet kommer jag aldrig att släppa, hur bra det än kommer att gå!



\\//\\SÄKER//\\//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar