måndag 22 april 2013

No.39

Jag gillar som alla så klart har märkt och vet att skapa former, men vill absolut inte fastna i samma, samma och samma hela tiden. Varvar som ni vet också med abstrakta målningar. Men i de föreställande målningarna kan det vara lätt att snöa in i samma, även om det egentligen direkt inte gäller mig. Men för att ändå undvika det så letar jag ständigt nya typer av poser som jag tycker om, och som säger något, och inte minst med #attityd#! För det gillar jag!




Damen på bild skapades i kväll och är i formatet 100 x 100 cm och är målad på pannå//duk



Älskar att framställa kvinno formerna jag målar på ett lite kaxigt, men ändå sensuellt sätt! Och målningen på bilden har just precis det tycker i alla fall jag! Posen på bilden där hon sitter och sneglar lite över axeln på ett #platstagande sätt# och inte minst kvinnligt är mitt absolut senaste form motiv. Men kommer komma flera i liknande stil men ändå annorlunda, framöver.




\\//\\SÄKER//\\//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar