torsdag 11 april 2013

No.31

Utveckling inom sitt skapande. Har snuddat lite på detta i något tidigare blogginlägg men slogs av det idag igen när jag hittade en av mina absolut första alster som målning med färg från våren 2011 och inte bara tecknande som jag tidigare ägnat mig åt i livet.




Denna lilla skapelse var alltså en väldigt tidig målning.



Är för mig väldigt roande att se ett av dessa äldre alster och jämföra det med vad jag målar idag. Med sen är det så klart inte skrivet i sten att alla mest gillar mina nutida målningar, men jag föredrar i alla fall den senare.





Och denna i ett TEMA som känns igen sedan tidigare är en av de absolut senaste



Har fått höra av flera konstkunniga med stor erfarenhet att jag går väldigt fort framåt i min utveckling, och det är så klart roligt, men som jag själv i alla fall anser så är det inte speciellt konstigt! För jag brinner verkligen för det jag gör, och njuter i kropp och själ enormt mycket av att få måla och också att hela tiden få utveckla mig och hitta nya tekniker och motiv!




\\//\\SÄKER//\\//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar