måndag 11 mars 2013

No.2

Denna nya blogg från mig kommer som jag skrev tidigare att handla om konst!... Och det jag kommer bublicera är primärt min egenskapade konst, men kanske även en del andra bra verk från andra konstnärer.



Även om det har börjat gå riktigt bra och jag når ut mer och till fler och fler med mitt sätt att måla så är jag relativt ny som konstnär...



Fågelmålningen på bilden föreställde för Elisa/Gallery Quirinus "Flamingos" och hon tyckte jätte mycket om den och fick den som gåva från mig som tack för all deras hjälp på den lyckade utställningsveckan hos dom.


Det finns många konstnärer bara i vårat lilla land som sitter på kammaren och målar otroligt bra grejer utan att aldrig nå ut!... Och det tycker jag är synd!... Alla har självklart inte lusten att synas... Men jag t ex vill nå så många människor som möjligt med min konst!... Och gärna över hela världen om det går!... Så om någon läser detta som inte riktigt vågat "komma ut" med sin konst ännu, men som ändå har ambitionen och viljan att göra, skriv då ett meddelande till mig här så connectar vi lite mer, så kan jag hjälpa till med lite publiceringar och kontakter för att komma vidare...



\\//\\SÄKER//\\//



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar