torsdag 28 mars 2013

No.20

Jag snurrade igång den här bloggen för att jag kände mig full av "lust" att sprida konstens många enormt stora och positiva fördelar till alla! För var och en kommer sällan i kontakt med konst, framför allt inte i vardagen, utan allt bara rullar på! Och även om man inte har samma stora intresse av det som jag själv, så kanske jag i alla fall lyckas väcka "lite" nyfikenhet och "lite" vilja att se mer!






När man driver en blogg så kan man få ut en massa statistik om hur och när besökarna är inne och tittar, och varifrån i världen dom kommer. Självklart kan man också se hur många som varit inne. Och från starten för för ett par veckor sedan så har det "hittills" varit 578 så kallade sidvisningar! Och det är inte illa, framför allt är det riktigt bra med tanke på att jag "inte direkt" bloggar om kändis världen! 






Hoppas ni som är inne och tittar och läser känner att det kul, och att ni kommer tillbaka. Men framför allt hoppas jag ni tycker om det ni ser, och att ni kanske blir i alla fall "lite mera" intresserade av konst!



Damen på bild är i format 70 x 90cm/pannå/duk



\\//\\SÄKER//\\//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar